☛ GENG PENGEMBARAAN MEOW

11 Nov 2015

✿ [URGENT] BANGLO KUCING DUA (2) TINGKAT (TERPAKAI) UNTUK DIJUAL | TWO (2) TIER (USED) CAT CAGE FOR URGENT SALE


URGENT SALE

Memandangkan tengah dalam proses pindah ke rumah sendiri di Putrajaya dalam waktu terdekat ni (kontrak rumah sewa sekarang berakhir penghujung Disember 2015 dan rumah akan dikosongkan dengan kadar segera) maka dengan berat hatinya saya terpaksa jual dua (2) buah cage kucing / banglo kucing kesayangan ni dengan kadar segera kepada sesiapa yang berminat. 

Untuk breeder atau yang korang yg memiliki kucing yang banyak adalah sangat sesuai memandangkan sebelum ni saya menempatkan anak2 bulus seramai 8 ekor dlm satu cage / banglo tapi memandangkan saya ada dua (2) unit, untuk lebih selesa saya letak 4 ekor setiap cage / banglo.


Detail :

1) Material : Besi Kukuh (tak melendut macam cage biasa)


2) Satu (1) Unit Indoor (USED: tp jarang guna sebab saya guna untuk letak kucing yg saya rescue kejap2 jer sebelum dorg dpt owner baru.) Masih elok dan kukuh cuma agak berkarat. Boleh cat semula. 

Condition : 8/10 - HARGA RM450 *rega banyak rugi sobsss sobsss* :'( :'( 


3) Satu (1) unit outdoor (USED: anak2 bulus guna). Masih elok dan kukuh cuma agak berkarat. Boleh cat semula.   

Condition : 6/10.  HARGA RM350 *rega banyak rugi sobsss sobsss* :'( :'( 


4) Lokasi : Sg. Chua, Kajang. 

5) Self Pick Up - guna Hilux / Lori sebab besar & x muat kete biasa. 


6) Amek 2 unit sekaligus saya akan kasik free toilet tray yg bertutup sbb brg2 dorg ade yang tak digunakan sangat.  


Gambar cage yang indoor tp lg satu dah letak luar.

Gambar complete banglo dorg beserta para. Lepas ni korang pindah setinggal ler ekk nakkkkk. Tak bleh dah duduk dlm banglo besar cenggini...   :'(


Update 23/11/2015 : CLOSE UP Cage indoor






Ini contoh kalau bubuh 2-2 platform (pinjam platform cage lg satu tu)
tp 1 cage 1 platform sahaja, sebelah tu bleh gantung hammock




Yang ni saya x bubuh para sebab dorg tak duduk sangat dlm cage ni..utk kucing yg saya rescue / kuarantin kejap2 jer




 Kalau saya berdiri depan cage/banglo tu, tinggi dia paras bahu saya 










OUTDOOR

xde gambar close up sbb dah jarang pergi belakang tu since anak2 bulus dok dalam rumah.
Nak tgk kene dtg sendiri jer la jawabnyer...baru tau berkenan ke tak..

UPDATE : Tambahan Gambar Outdoor 2/12/2015
 





so boleh la tengok beza indoor dengan out door tu. Tak banyak sangat beza pun. Dua2 besi masih elok. Dijamin tak reput sebab saya jaga elok2, tak kene hujan panas (kucing duduk dlm tu, takkan la nak bagi dorg kene ujan panas..hehe)

Cuma bezanya, yg outdoor ni lagi nampak la comot, debu/habuk2 nyer..kalau gosok, cat, kasik kilat balik, kompem cam baru...


Berminat???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 
Whatsapp 013-6696371. 




No comments:

Post a Comment

meowwwinggggg